eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu

eerste week

Blijf op de hoogte en volg Lisa

19 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Na lekker te hebben ontbeten op het vliegveld, werd het tijd om afscheid te nemen. Om vervolgens door de paspoortcontrole te gaan.
Op het vliegveld kwam ik Debby nog tegen, we moisten allebei de andere kant op. Elkaar een geode reis gewenst.
Aangekomen bij de gate, moest ik door de wel bekende veiligheidscontrole, moest alles uit doen wat ik ongeveer aan had en alles uit mijn tas halen wat er in zat. Op het moment dat ik klaar zat om te gaan boarden, werd er omgeroepen dat we een half uur vertraging hadden, na die half uur weer, daarna moisten we van gate D53 naar gate D2 en daar weer door de veiligheidscontrole, pff weer alles uit.
Uiteindelijk een anderhalfuur later vertrokken, gelukkig had ik al wat mensen ontmoet op het vliegveld.

Aangekomen op het eiland, hadden we eerst nog een borrel van Wereldstage en daarna werden we naar huis gebracht. Hier zat mijn huisgenootje (Lisa) op mij te wachten. Wat te eten gehaald en daarna wakker gebleven totdat ik eindelijk mocht gaan slapen!!!

Zaterdag stonden Alice, Debby en ik klaar om naar het strand te gaan, nee begint het te regenen:(.. Wij even gewacht tot het droog zou worden, maar nee. Toen hadden we bedacht om te kijken waar onze stages zouden zitten. toen we in de auto zaten bedachten we dat we helemaal niet weten hoe we moeten rijden en wat het adres is. Toen zijn we maar wat gaan rijden en onze eindbestemming was de pontjesbrug. Hier hebben we heerlijk geluncht en wat gedronken. en 's avonds wezen stappen in Bermuda.

Zondag scheen gelukkig wel de zon en zijn we lekker naar Zanzibar geweest.

Na een heerlijk weekend van bijkomen, begon mijn stage. Hier heb ik erg naar mijn zin, leuke en gezellig collega's. De opdracht die ik moet doen is duidelijk geworden. Naast mijn grote opdracht heb ik ook nog allemaal kleine opdrachten om op te pakken.

Op donderdag avond naar Bermuda geweest, vrijdag avond met en paar mensen uit mijn huis wezen uitenten en daarna naar kokomo beach naar een valentine's ball. Klinkt heftig maar dat valt reuse mee. Zaterdag lekker op het strand gelegen bij mambo beach, savonds naar Bermuda, Lucien foort zorgde voor de muziek deze avond. Zondag naar de grote knip geweest. Op de terug weg van de grote knip, liep er opens een lief geitje op de weg, alleen kwam deze op eens uit het niets. Dus ik moest keihard op mijn remmen gelukkig stopte de auto net op tijd en rende het geitje gauw door. Het scheelde echt een haartje.

Maandag begon weer mijn stage, s avonds lekker niks gedaan. en gister avond gezellig met het huis gebbq en daarna naar Cinco geweest.

Kortom, ik kom de komende maanden wel door hier.

ayoooo mi dushi's



  • 19 Februari 2014 - 19:39

    Esther:

    Goed om te horen kanjer! Geniet, dikke kus!

  • 19 Februari 2014 - 19:48

    Tessa:

    Wat een vervelend begin van je stage heb jik daar gehad!

  • 19 Februari 2014 - 19:50

    Tessa:

    Lekker genieten!!

  • 19 Februari 2014 - 20:29

    Patricia:

    Gezellig !!!!! En heb jij nog tijd om stage te lopen??
    En spannend volgende week met Natascha en Selinde.

  • 19 Februari 2014 - 21:18

    Annevellekoop@hotmail.com:

    Heey Lisa....had net ff binnenpretje. Durf het bijna niet te zeggen maar kan het toch niet laten................ Ik lees " boarden". Verbaast denk ik ik: " huh??????, ze ging toch niet op wintersport?" Sorry, blond maar heb er zelf smakelijk om moeten lachen :-)
    Geniet van de zon, zee, strand en oh ja...stage haha

    liefs Anne

  • 19 Februari 2014 - 23:41

    Dagmar:

    Fijn om te lezen wat je allemaal uitspookt! Geniet ervan mop!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 3170

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Stage in Curacao

21 Februari 2009 - 17 April 2009

Stage in Barcelona

Landen bezocht: