Laatste uurtjes op Nederlandse bodem - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes op Nederlandse bodem - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes op Nederlandse bodem

Door: Lisa Haaring

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Februari 2014 | Nederland, 's-Gravenzande

Morgen is het dan eindelijk zo ver!! Mijn reis naar Curacao gaat dan eindelijk beginnen.
Vele van jullie weten dat ik hier echt heel lang mee bezig ben geweest, gelukkig is het allemaal gelukt!!!

Vorige week heb ik lekker geluncht met Sammy-jo. Vrijdag werd ik flink verrast door mijn lieve vriendinnetjes, ik was gewoon als elke vrijdag gaan werken en toen ik thuis kwam waren daar al mijn vriendinnetjes. Super mooi fotoboek gekregen die gelijk mijn koffer is in gegaan. Nee ik heb hem nog niet gelezen!!!
Zaterdag werd ik weer eens flink verrast door mijn andere lieve vriendinnetjes en aanhang, gezellig wezen uiteten en bowlen. Tijdens het dessert kwam de ober aangelopen met een heerlijk toetje, met daarop geschreven, veel plezier op Curaçao en een flink cadeau. Een kussen met een foto van al mijn lieve vriendinnetjes, deze zit uiteraard ook al in mijn koffer.

Ik zal mijn best doen op deze blog zo goed mogelijk bij te houden.

Ga jullie allemaal onwijs veel missen, maar over 5 maanden ben ik gewoon weer terug....

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 3180

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Stage in Curacao

21 Februari 2009 - 17 April 2009

Stage in Barcelona

Landen bezocht: