Carnaval, christoffelberg en snorkelen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu Carnaval, christoffelberg en snorkelen - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu

Carnaval, christoffelberg en snorkelen

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi Dushi's

Ik weet het, ik heb al weer een tijdje niks van me laten horen. Zou bijna zeggen dat ik daar geen tijd voor heb gehad hihihi.

Nadat me zusje was vertrokken is carnival nog even door gegaan hier. Dinsdag avond zijn we naar Otrabanda geweest om daar carnival te kijken. Grote koelbox mee zo dat we niet dorst zouden krijgen tijdens het kijken van de carnavalsparade.

Die zaterdag daarop ging de wekker vroeg af, maar liefst om 6.30 om 7 uur in de auto te zitten naar christoffelpark. Om 8 uur begon onze tocht naar boven, wat hadden we het warm, maar 20 x pauze gehouden als het niet iets meer was. Na een uur waren we eindelijk boven en konden we van het uitzicht genieten. Wat zijn de eerste woorden al kom je boven op een berg: 'aaaaah ik lus wel een Malibu ananas!!!' Nadat we waren bij gekomen en genoten van het uitzicht kon de tocht naar beneden beginnen. Je zou zeggen, dat is toch makkelijker dan naar boven, nou neee!!!!
Daarna zijn we maar gauw naar de Grote knip toe gereden om een frisse duik te nemen en lekker een dutje te gaan doen...

Afgelopen zondag zijn we wezen snorkelen bij de tugboat, wat erg mooi was (zie foto's op fb)..

Oooh jaaa en naast alle leuke activiteiten loop ik ook nog stage hihi.... Hier vermaak ik mij prima, heb genoeg te doen en die dingen die ik moet doen zijn ook erg leerzaam.

ayooooooooooo dushi's

  • 18 Maart 2014 - 18:39

    Patricia:

    Zo en hoe is met je stage?

  • 18 Maart 2014 - 20:53

    Margriet:

    Hey Lisa,

    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    Have fun! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 3174

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Stage in Curacao

21 Februari 2009 - 17 April 2009

Stage in Barcelona

Landen bezocht: