Selinde en mn lieve zusje op bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu Selinde en mn lieve zusje op bezoek - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisa Haaring - WaarBenJij.nu

Selinde en mn lieve zusje op bezoek

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 Maart 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Tardi,

Na een gezellige verjaardag op Zanzibar, kwam me zusje aan op zondag. Lisanne ging met mij mee haar ophalen, na anderhalf uur wachten kwam ze eindelijk naar buiten. Ze zou eigenlijk naar het hotel worden gebracht en dan zou ik daar heen komen. Ze waren flink verrast. 's-Avonds zijn we bij de locale driepoten restaurant ( de mac) wezen eten.

Maandag moest ik gewoon stagen lopen, ik heb een ander halfuur pause, dus in mijn pause ging ik snel naar hun hotel en bracht ze naar het strand. 's avonds zijn we gezellig bij pampus gaan eten met Debby, Britt, Lisanne, Selinde, Natascha en ik.
De dinsdag zag er ook zo uit, toen hebben we gegeten bij Wilemina.
Woensdag avond, ook wel cabana avond, we hadden alleen niet zo een zin om daar heen te gaan dus toen dachten we nou, laten we wat drinken bij de pontjesbrug. Zo gezegd zo gedaan. Willen we naar huis, nee doet de auto het niet. Na een aantal keren proberen om hem te starten, hebben we maar de autoverhuurder gebeld (een echte antiliaan). Gelukkig kwam hij vrij snel, na een 3 kwartier. Helaas kreeg hij ook niet de auto aand e praat, toen kwam zijn broer erbij. Na wat dingen onder de motorkap te hebben gedaan deed de auto het gelukkig weer. Het was toen inmiddels al half 3.

Donderdag was ik vrij, dus zijn we met ze drieen naar de grote knip geweest. Heerlijk genoten hier!!! 's avonds stond weinig op de planning omdat natascha en selinde de volgende dag naar klein curacao zouden gaan.

Vrijdag avond zijn we naar full moon geweest, voetjes in het zand, wijntje in je hand, heerlijke beats en mooi vuurwerk. Een geslaagd feestje dus!!!

Zaterdag stond Zanzibar op de planning en Bermuda. Zondag was de dag dat ik helaas weer afscheid moest nemen van selinde en mn lieve zusje. 'sochtends hadden we nog even de tijd om de carnavalsparade te bekijken.
Gelukkig heb ik hier hele lieve mensen om me heen die mij zondag hebben opgevangen, na dat ik afscheid had genomen. Het was toen weer even tijd voor mambo!!!



  • 06 Maart 2014 - 18:19

    Zoila:

    Klinkt top Lies!! Plaats je binnenkort ook foto's? Veel plezier! Dikke kus, Zoila

  • 06 Maart 2014 - 18:44

    Annevellekoop@hotmail.com:

    Eten bij het restaurant met de drie poten ...die hou ik er in...haha. Wat leuk dat je regelmatig bezoek krijgt van mensen uit Holland en een leuke tijd met hen beleefd. Wel ff lastig als je ze dan weer moet laten gaan maar ja. Dat je nog 4 maanden blijft heeft zo zijn voor- maar ook z'n nadelen. Trouwens...het begint hier, wat het weerbeeld betreft, steeds meer op curaçao te lijken. Gister zat ik in mijn hempje en korte klep in het zonnetje :-)
    Enjoy!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 3165

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 12 Juli 2014

Stage in Curacao

21 Februari 2009 - 17 April 2009

Stage in Barcelona

Landen bezocht: